środa, 7 listopada 2012

jade na motorze, motorze w czerwonym kolorze

Jednak.. nie ma nic lepszego, niż zasypianie przy ukochanej osobie.. Swoboda, imprezy, zew wolności mi tego nie zastąpi.. Nie spieszy mi się do dorosłości, ale wiem jedno.. Z tym człowiekiem chce spędzić całe moje życie :) Jestem czasem taka zmienna, ja nie z tych co są jak wierzba targana przez wiatr, mimo ciosów od życia tkwi nadal w tym samym miejscu, bo tak głęboko zapuściła swe korzenie.. Lubię ruch, lubię jak coś się dzieje, ale mimo wszystko moje miejsce jest przy panu B, w moim mieście. Tak było super na weekendzie.. On, mimo tego, że wygląda na smutasa i poważniaka, to tylko on potrafi mnie tak rozśmieszyć.. Uwielbiam to jego poczucie humoru :) i te zmarszczki gdy się uśmiecha.. eeeh..  Siedze teraz w Jaro, popijam kawkę..i tęsknie.. Zaraz lece na zajęcia, uczyć się na prawde kurcze fajnych rzeczy.. W końcu czuje, że coś wiem więcej.. Znowu jestem jakaś pobudzona, chyba przez to, że mam kolejny cel do osiągnięcia, otóż chcę zrobić prawko na motor gdzieś w kwietniu, koniec kropka! Jak nie zrobie to dupa wołowa ze mnie. Chce jeździć na motorze, wiatr we włosach, wsiadasz i jedziesz gdzie chcesz.. bo już mi nie wystarcza być pasażerem i siedzieć tylko z tyłu za B, ja chce prowadzić! zmieniać biegi, dawać czadu! Także kurcze jak zrobie to prawko będzie super :) wyobrażacie to sobie? Piguła na motorze :D haha.. Obym wytrwała w tym celu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz